celikci
New member
Tasarımcı Anushka Elliot. Fotoğraf: Anushka Elliot'ın izniyle.
Anushka Elliot
“Markamla ilgili hiçbir zaman bir hedefim olmadı. Sadece yaratmaya devam etmek istedim ve kendime karşı dürüst ol” diyor markasının atölyelerinin bulunduğu Yeni Delhi şehrinden tasarımcı Anushka Elliot.
Çocukluğunun bir kısmını Venezuela'da doğdu ve geçirdi, ardından Arjantin'e taşındı, bir süre Londra'da okudu ve Buenos Aires'e döndü. Anne ve babasının yaşadığı Uruguay'a sık sık seyahat ediyor.
Üç mağazasını yönetmek, koleksiyonlarını tasarlamak ve atölyesinde farklı müşteriler için özel parçalar yaratmak arasında Anushka'nın hayatı tamamen işi ve seyahatleriyle dolu.
Ancak ne zaman karar verdiniz? 2014'te markanızı yaratınfelsefesi diğer girişimcilerden biraz farklıydı.
“İlk başta fikir akmaktı. Bu sezon bunu yapıyoruz ve sonra görüyoruz ki, Hiç bu kadar uzun vadeli hedeflerim olmamıştı. Zamanla daha profesyonel olursunuz” diye anımsıyor.
Çocukluğundan beri modaya tutkusu vardı. En sevdiği unsurun kıyafetlerinin karakteristik bir detayı olan nakış olduğunu vurguluyor. “Estetik gözüm olduğunu düşünüyorum, görselliğe ilgi duyuyorum, renkler, dokular, kombinasyonlar. Benim için bir giysinin detayı yoksa kimliği de yoktur, her şeyin katma değeri olmasını severim” diye açıklıyor.
Giysileri nakış ve detaylarla karakterize edilir. Fotoğraf: Anushka Elliot'ın izniyle.
Ve onun Hindistan'a aşık olmasını sağlayan da bu teknikti. “20 yaşımdayken tek başıma geldim. Malezya'ya bir gezideydim ve ailem bir dekorasyon mağazaları olduğu için dünyayı çok gezdikleri için bana bazı tedarikçilerin iletişim bilgilerini verdiler. Bir şey diğerine yol açtı ve oldu” diyor Anushka ve bunu uygulayan çok fazla ülke olmadığını doğruluyor. bir el nakışı tekniği çok yağlı “Her zaman yeni yerler arıyorum ama burada, Hindistan'da zaten çok güçlü bir bağım var.”
Üretim teknikleri ve ritimler nedeniyle koleksiyonları küçük ve az parçalı olma eğilimindedir. İşte tam bu noktada atölyesi devreye giriyor. kişiye özel parçalar tasarlıyor ve üretiyoruz gelinlikler gibi. “Amaç şu ki, hiç kimse dışarıda bırakılmıyor. Bizim bir araya getirdiğimiz bir şeye sahip olmak istiyorsanız gelin, biz sizin için yapalım” diye gülüyor.
Geleceğe yönelik birçok projesi var ama Onaylamadan haber vermeyi sevmez. Şimdilik fikirleri Amerika Birleşik Devletleri'ne genişlemek. Ayrıca Uruguay'da çok daha büyük bir uluslararası markayla yaz için bir işbirliğine hazırlanıyor. “Takımdaki kızlarla birlikte gelişmeye devam etmeye kararlıyız. “İyi bir zamanda olduğumuzu düşünüyorum” diyor.
Milagros Muñoz, Demiracolo giyim markasının reklamcısı ve yaratıcı direktörüdür. Fotoğraf: Esteban Leyba.
Milagros Muñoz, Demiracolo
Milagros Muñoz (28), “Bir şirkete sahip olacağımı veya onu yöneteceğimi her zaman biliyordum” diyor, tasarımlarla dolu portmantoların arasından. güçlü renkler ve geometrik baskılar, Palermo Soho'daki konumundan. San Juan'lı kadın Demiracolo'nun kurucusu ve yaratıcı direktörüdür.
Kumaşları ve maksimalist estetiğiyle ön plana çıkan marka, Milagros'un başkent Córdoba'daki Universidad Siglo 21'den Reklamcılık bölümünden mezun olduğu 2019 yılında şekillenmeye başladı. “Sesimi arıyordum” diye anımsıyor. “Bana da öyle oldu Hiçbir marka tarafından temsil edildiğimi hissetmedim ve dedim ki: “Kendimi tanımladığım bir şeyi yapmaya başlayacağım.”
Konsept açıktı, İtalyan estetiğinden ilham almak istedim göçmen büyükanne ve büyükbabasıyla ilişkilendirdiği, ancak her zaman kişisel tarzının yansımasından kaynaklandığı. Bunu, tamamen yeni bir sektöre girme konusunda ona tavsiyelerde bulunabilecek tasarımcılar, tedarikçiler ve tabii ki akıl hocaları arayışı takip etti.
Tasarımcı Palermo Soho'daki mağazasında poz veriyor. Fotoğraf: Esteban Leyba.
“Sonunda 2020'de başladım. Kaos vardı, sektörü anlamadım. Tavsiye almak için Instagram'da marka sahibi kişilere yazdım ve birçoğu bana çok yardımcı oldu” diye açıklıyor. “Bu şekilde dahil oldum ve doğru ekipleri buldum. “Her şey akmaya başladı.” Neredeyse beş yıl geçti ve altı ay önce Gorriti Caddesi'ndeki yerini açtı. “Bu mutlak bir zorunluluktu, çok fazla satış kaybettim çünkü gerçekten kıyafet denemekten hoşlanan insanlar var” diyor ve daha fazla satış yapmak için bir müşterisini evine davet ettiği yerel öncesi bir örneği hatırlıyor 15'ten fazla giysi.
Üstelik o vardı BAFWeek'in son sayısına katılma fırsatı“BA Moda Yazarları” yarışması kapsamında kış koleksiyonu Le Farfalle'yi sundu. “2024 hedeflerimden biriydi bu yüzden çok mutluyum” diyor. “Her şey çok hızlıydı, sanırım her şeyi hazırlamak için 10 günüm vardı.”
“Moñito” eriştelerinden ilham alan koleksiyon, çocukluğundan kalma tipik bir yemeği son ayların trendlerinden biriyle birleştiriyor. “Genel olarak bana trendler beni yoruyor, beni bunaltıyorlar. Ama fiyonk trendini markaya daha yaratıcı bir şekilde dahil etmek istedim.” Çarpıcı tasarımlara sahip olmasına rağmen canlı renkleri ve etkileyici kumaşlarıyla klasikleri yeniden işleme fikrini destekliyor. “Uzun vadede daha fazla temel bilgiyi dahil etmeyi çok isterim ama bir değişiklikle. Sonraki koleksiyonlarda ise kot pantolonlar var.”
Agostina Belén Hidalgo, BAFWeek'te “BA Fashion Authors”ın son baskısının kazanan markası Agoshida'nın yaratıcısıdır. Fotoğraf: Esteban Leyba.
Agostina Hidalgo, Agoshida
FADU'da Giyim Tasarımı okurken tasarımcı Jessica Trosman'ın bir projesi için yaza kot pantolonları dikmeye başladı. Bir süre sonra onun çırağı ve sağ kolu oldu ve 2021'de Agostina Belén Hidalgo kendi markası Agoshida'yı kurmaya karar verdi. “Jessica bana çok şey öğretti ama meydan okumaları severim”, diye mutlu bir şekilde hatırlıyor.
Parçaların her biri benzersizdir veya çok küçük miktarlarda elle yapılmıştır. Tutkunuzu birleştirin kentsel stile uygun terzilik ve kullanılan malzemeler genellikle aynı değildir. “Tüm düz kumaşlarla çalışıyorum. Yün, trençkot, gömlek. Ama ipeği seviyorum, onu seviyorum” diye açıklıyor.
“Kolay bir malzeme değil. Kesimi son derece karmaşıktır, çok pahalıdır ve o kadar da miktarı yoktur. Ama bunu gerçekten hissettiğim için yapıyorum. Tasarımın eğlenceli olmasını seviyorum. Eğlenmeye, bunu yapmaktan keyif almaya ihtiyacım var, yoksa hiçbir işime yaramıyor.”
Agostina evden çalışıyor. Şimdilik kendi atölyesine veya tesisine sahip olmakla ilgilenmiyor. Kendini koruma kararının bir parçası olduğunu söylüyor küçük ölçekli çalışma Bu, Kostüme markasından tasarımcı Camila Milessi ile JT'de tasarımcı olarak katıldığı son sunum sırasında yaptığı sohbetten geliyor.
“Ona 'Küçük bir şeyler yapmak istiyorum ama sonra büyüyeceğim' dedim. O da bana 'her zaman küçük' dedi. Bu tavsiye aklımda kaldı. Chiquito fena değilonu kontrol edebilirsin, sevdiğin şeyleri yapabilirsin.
Tasarımcı evden çalışarak benzersiz parçalar üretiyor. Fotoğraf: Esteban Leyba.
Böylece Agostina, vinil plaklar, çay fincanları ve İspanyolca, İngilizce ve Fransızca kitaplar arasında “Apariciones” koleksiyonunu tasarladı ve üretti. BAFWeek'in son edisyonunda “BA Moda Yazarları” yarışmasını kazandı. Korku ve uyku felcinden ilham alan koleksiyonda organze takımlar, şifon üstler, özel dikim pamuklu pantolonlar ve kürk eşarplar gibi parçalar yer alıyor.
“Arkadaşlarımla çalışıyorum ve onların da benim modelim olmasını istedim. Yani gösteri tam bir işbirliğiydi. Oradaki enerji çok güzeldi” diyor imaj ve stil üzerine çalışmak için burs kazandı Marangoni Enstitüsü Milano'dan. “Gerçek şu ki kalacağını hiç düşünmemiştim. Süper mutluyum”.
Avrupa'yı tanımak onu çok heyecanlandırıyor, özellikle de seyahati sırasında Milano ve Paris moda haftalarını ziyaret etmeyi planladığı için. “Paris'te yaşayan bazı arkadaşlarımla birlikte bir sergi açmak istiyorum. VE Arjantin tasarımını dışarıya taşıyın”.
Marti Douelle ve Loli Demaestri, Meristemo'nun yaratıcılarıdır. Fotoğraf: Ariel Grinberg.
Demaestri ve Douelle, Meristemo
Loli Demaestri aslen Junín'li bir fotoğrafçı. Marti Douelle, Tres Arroyos'ta doğmuş bir giyim tasarımcısıdır. 14 yıldır birlikteler ve iki çocukları var. 2014'ten beri Meristemo zanaatkar kumaş markasının yaratıcılarıdır.. Recoleta'da paylaştıkları evin üçüncü katındaki stüdyosundan ve ofisinden Loli, “Tümünü araştırıyoruz, her şey yavaş yavaş oldu” diyor.
Ancak markasının doğuşu son derece hızlı oldu. Her biri kendi adına çalışıyordu: Marti bir alışveriş markasında tekstil tasarımcısıydı ve boş zamanlarında Elbise ve bluz satmaya başladılar kişisel bir proje olarak Marti, “Bir gün Loli bana şöyle dedi: 'Neden normal işimizi bırakıp sırt çantalı gezgin kıyafetleri satmıyoruz?'” diye anımsıyor Marti. İlk başta bu fikir ona çılgınca göründü ama sonunda kabul etti.
Bir yıl boyunca kıtayı karadan dolaştılar. Brezilya'nın güneyinden Los Angeles şehrine, her biri birer sırt çantasıyla, bitmiş ürünler ve yol boyunca satın aldıkları farklı kumaşlar. “Tüm yolculuk boyunca sattığımız şeylerle geçinebildik. Biz de ‘Peki dur, işi daha ciddiye alalım’ dedik ve burada üretime başladık” diye ekliyor.
Çift, 10 yıldır kendini dokuma giysi tasarımı ve üretimine adamıştır. Fotoğraf: Ariel Grinberg.
Kendilerini Marti'nin zaten bildiği kazakları üretmeye adamaya karar verdiler. Her ne kadar yarı endüstriyel makinelerle başlayıp şimdi talebi karşılamak ve firmaları büyüdükçe fiyatları düşürebilmek için bazı endüstriyel modeller sunmalarına rağmen, Meristemo el dokuması kumaşlarıyla tanınır.
“En çok sevdiğimiz şey işçilikle temastır. Aynı dokumacı birkaç giysi yapsa bile, her birinin kolu biraz farklı, kol oyuğu, sırtı ve uzunluğu biraz farklı. Her parça benzersizdir“, Loli'yi yıldız ürünleri hakkında açıklıyor. Marti, kış için en sevdiği malzemenin keçiden elde edilen tiftik olduğunu çünkü “sıcaktır ve tüylenme yapmaz” diyor. Yaz aylarında pamuğa ve ipeğe daha çok yöneliyorlar.
Herkese uyan tek bir bedenle çalışmasına rağmen, ürünleri olası tüm kullanımlara ve bedenlere uyarlanabilir. “Üzerinde çalıştığımız her şey oldukça gevşek, sıkı şeyler yapmıyoruz. Bu dokumanın güzel yanlarından biri” diye açıklıyor Marti. Gelecekte ürünlerinin zanaat geleneğini yurt dışına taşımayı hedefliyorlar. Loli sözlerini şöyle bitiriyor: “Kışın burada satış yapmayı ve örneğin yaz üretimini Avrupa'ya götürmeyi çok isteriz.”
Ayrıca bakınız
Helena Dakak, BAFWeek'in dehası ve figürü
Ayrıca bakınız
Gustavo Pucheta ve Fabián Paz, Met Gala yolunda
Anushka Elliot
“Markamla ilgili hiçbir zaman bir hedefim olmadı. Sadece yaratmaya devam etmek istedim ve kendime karşı dürüst ol” diyor markasının atölyelerinin bulunduğu Yeni Delhi şehrinden tasarımcı Anushka Elliot.
Çocukluğunun bir kısmını Venezuela'da doğdu ve geçirdi, ardından Arjantin'e taşındı, bir süre Londra'da okudu ve Buenos Aires'e döndü. Anne ve babasının yaşadığı Uruguay'a sık sık seyahat ediyor.
Üç mağazasını yönetmek, koleksiyonlarını tasarlamak ve atölyesinde farklı müşteriler için özel parçalar yaratmak arasında Anushka'nın hayatı tamamen işi ve seyahatleriyle dolu.
Ancak ne zaman karar verdiniz? 2014'te markanızı yaratınfelsefesi diğer girişimcilerden biraz farklıydı.
“İlk başta fikir akmaktı. Bu sezon bunu yapıyoruz ve sonra görüyoruz ki, Hiç bu kadar uzun vadeli hedeflerim olmamıştı. Zamanla daha profesyonel olursunuz” diye anımsıyor.
Çocukluğundan beri modaya tutkusu vardı. En sevdiği unsurun kıyafetlerinin karakteristik bir detayı olan nakış olduğunu vurguluyor. “Estetik gözüm olduğunu düşünüyorum, görselliğe ilgi duyuyorum, renkler, dokular, kombinasyonlar. Benim için bir giysinin detayı yoksa kimliği de yoktur, her şeyin katma değeri olmasını severim” diye açıklıyor.
Ve onun Hindistan'a aşık olmasını sağlayan da bu teknikti. “20 yaşımdayken tek başıma geldim. Malezya'ya bir gezideydim ve ailem bir dekorasyon mağazaları olduğu için dünyayı çok gezdikleri için bana bazı tedarikçilerin iletişim bilgilerini verdiler. Bir şey diğerine yol açtı ve oldu” diyor Anushka ve bunu uygulayan çok fazla ülke olmadığını doğruluyor. bir el nakışı tekniği çok yağlı “Her zaman yeni yerler arıyorum ama burada, Hindistan'da zaten çok güçlü bir bağım var.”
Üretim teknikleri ve ritimler nedeniyle koleksiyonları küçük ve az parçalı olma eğilimindedir. İşte tam bu noktada atölyesi devreye giriyor. kişiye özel parçalar tasarlıyor ve üretiyoruz gelinlikler gibi. “Amaç şu ki, hiç kimse dışarıda bırakılmıyor. Bizim bir araya getirdiğimiz bir şeye sahip olmak istiyorsanız gelin, biz sizin için yapalım” diye gülüyor.
Geleceğe yönelik birçok projesi var ama Onaylamadan haber vermeyi sevmez. Şimdilik fikirleri Amerika Birleşik Devletleri'ne genişlemek. Ayrıca Uruguay'da çok daha büyük bir uluslararası markayla yaz için bir işbirliğine hazırlanıyor. “Takımdaki kızlarla birlikte gelişmeye devam etmeye kararlıyız. “İyi bir zamanda olduğumuzu düşünüyorum” diyor.
Milagros Muñoz, Demiracolo
Milagros Muñoz (28), “Bir şirkete sahip olacağımı veya onu yöneteceğimi her zaman biliyordum” diyor, tasarımlarla dolu portmantoların arasından. güçlü renkler ve geometrik baskılar, Palermo Soho'daki konumundan. San Juan'lı kadın Demiracolo'nun kurucusu ve yaratıcı direktörüdür.
Kumaşları ve maksimalist estetiğiyle ön plana çıkan marka, Milagros'un başkent Córdoba'daki Universidad Siglo 21'den Reklamcılık bölümünden mezun olduğu 2019 yılında şekillenmeye başladı. “Sesimi arıyordum” diye anımsıyor. “Bana da öyle oldu Hiçbir marka tarafından temsil edildiğimi hissetmedim ve dedim ki: “Kendimi tanımladığım bir şeyi yapmaya başlayacağım.”
Konsept açıktı, İtalyan estetiğinden ilham almak istedim göçmen büyükanne ve büyükbabasıyla ilişkilendirdiği, ancak her zaman kişisel tarzının yansımasından kaynaklandığı. Bunu, tamamen yeni bir sektöre girme konusunda ona tavsiyelerde bulunabilecek tasarımcılar, tedarikçiler ve tabii ki akıl hocaları arayışı takip etti.
“Sonunda 2020'de başladım. Kaos vardı, sektörü anlamadım. Tavsiye almak için Instagram'da marka sahibi kişilere yazdım ve birçoğu bana çok yardımcı oldu” diye açıklıyor. “Bu şekilde dahil oldum ve doğru ekipleri buldum. “Her şey akmaya başladı.” Neredeyse beş yıl geçti ve altı ay önce Gorriti Caddesi'ndeki yerini açtı. “Bu mutlak bir zorunluluktu, çok fazla satış kaybettim çünkü gerçekten kıyafet denemekten hoşlanan insanlar var” diyor ve daha fazla satış yapmak için bir müşterisini evine davet ettiği yerel öncesi bir örneği hatırlıyor 15'ten fazla giysi.
Üstelik o vardı BAFWeek'in son sayısına katılma fırsatı“BA Moda Yazarları” yarışması kapsamında kış koleksiyonu Le Farfalle'yi sundu. “2024 hedeflerimden biriydi bu yüzden çok mutluyum” diyor. “Her şey çok hızlıydı, sanırım her şeyi hazırlamak için 10 günüm vardı.”
“Moñito” eriştelerinden ilham alan koleksiyon, çocukluğundan kalma tipik bir yemeği son ayların trendlerinden biriyle birleştiriyor. “Genel olarak bana trendler beni yoruyor, beni bunaltıyorlar. Ama fiyonk trendini markaya daha yaratıcı bir şekilde dahil etmek istedim.” Çarpıcı tasarımlara sahip olmasına rağmen canlı renkleri ve etkileyici kumaşlarıyla klasikleri yeniden işleme fikrini destekliyor. “Uzun vadede daha fazla temel bilgiyi dahil etmeyi çok isterim ama bir değişiklikle. Sonraki koleksiyonlarda ise kot pantolonlar var.”
Agostina Hidalgo, Agoshida
FADU'da Giyim Tasarımı okurken tasarımcı Jessica Trosman'ın bir projesi için yaza kot pantolonları dikmeye başladı. Bir süre sonra onun çırağı ve sağ kolu oldu ve 2021'de Agostina Belén Hidalgo kendi markası Agoshida'yı kurmaya karar verdi. “Jessica bana çok şey öğretti ama meydan okumaları severim”, diye mutlu bir şekilde hatırlıyor.
Parçaların her biri benzersizdir veya çok küçük miktarlarda elle yapılmıştır. Tutkunuzu birleştirin kentsel stile uygun terzilik ve kullanılan malzemeler genellikle aynı değildir. “Tüm düz kumaşlarla çalışıyorum. Yün, trençkot, gömlek. Ama ipeği seviyorum, onu seviyorum” diye açıklıyor.
“Kolay bir malzeme değil. Kesimi son derece karmaşıktır, çok pahalıdır ve o kadar da miktarı yoktur. Ama bunu gerçekten hissettiğim için yapıyorum. Tasarımın eğlenceli olmasını seviyorum. Eğlenmeye, bunu yapmaktan keyif almaya ihtiyacım var, yoksa hiçbir işime yaramıyor.”
Agostina evden çalışıyor. Şimdilik kendi atölyesine veya tesisine sahip olmakla ilgilenmiyor. Kendini koruma kararının bir parçası olduğunu söylüyor küçük ölçekli çalışma Bu, Kostüme markasından tasarımcı Camila Milessi ile JT'de tasarımcı olarak katıldığı son sunum sırasında yaptığı sohbetten geliyor.
“Ona 'Küçük bir şeyler yapmak istiyorum ama sonra büyüyeceğim' dedim. O da bana 'her zaman küçük' dedi. Bu tavsiye aklımda kaldı. Chiquito fena değilonu kontrol edebilirsin, sevdiğin şeyleri yapabilirsin.
Böylece Agostina, vinil plaklar, çay fincanları ve İspanyolca, İngilizce ve Fransızca kitaplar arasında “Apariciones” koleksiyonunu tasarladı ve üretti. BAFWeek'in son edisyonunda “BA Moda Yazarları” yarışmasını kazandı. Korku ve uyku felcinden ilham alan koleksiyonda organze takımlar, şifon üstler, özel dikim pamuklu pantolonlar ve kürk eşarplar gibi parçalar yer alıyor.
“Arkadaşlarımla çalışıyorum ve onların da benim modelim olmasını istedim. Yani gösteri tam bir işbirliğiydi. Oradaki enerji çok güzeldi” diyor imaj ve stil üzerine çalışmak için burs kazandı Marangoni Enstitüsü Milano'dan. “Gerçek şu ki kalacağını hiç düşünmemiştim. Süper mutluyum”.
Avrupa'yı tanımak onu çok heyecanlandırıyor, özellikle de seyahati sırasında Milano ve Paris moda haftalarını ziyaret etmeyi planladığı için. “Paris'te yaşayan bazı arkadaşlarımla birlikte bir sergi açmak istiyorum. VE Arjantin tasarımını dışarıya taşıyın”.
Demaestri ve Douelle, Meristemo
Loli Demaestri aslen Junín'li bir fotoğrafçı. Marti Douelle, Tres Arroyos'ta doğmuş bir giyim tasarımcısıdır. 14 yıldır birlikteler ve iki çocukları var. 2014'ten beri Meristemo zanaatkar kumaş markasının yaratıcılarıdır.. Recoleta'da paylaştıkları evin üçüncü katındaki stüdyosundan ve ofisinden Loli, “Tümünü araştırıyoruz, her şey yavaş yavaş oldu” diyor.
Ancak markasının doğuşu son derece hızlı oldu. Her biri kendi adına çalışıyordu: Marti bir alışveriş markasında tekstil tasarımcısıydı ve boş zamanlarında Elbise ve bluz satmaya başladılar kişisel bir proje olarak Marti, “Bir gün Loli bana şöyle dedi: 'Neden normal işimizi bırakıp sırt çantalı gezgin kıyafetleri satmıyoruz?'” diye anımsıyor Marti. İlk başta bu fikir ona çılgınca göründü ama sonunda kabul etti.
Bir yıl boyunca kıtayı karadan dolaştılar. Brezilya'nın güneyinden Los Angeles şehrine, her biri birer sırt çantasıyla, bitmiş ürünler ve yol boyunca satın aldıkları farklı kumaşlar. “Tüm yolculuk boyunca sattığımız şeylerle geçinebildik. Biz de ‘Peki dur, işi daha ciddiye alalım’ dedik ve burada üretime başladık” diye ekliyor.
Kendilerini Marti'nin zaten bildiği kazakları üretmeye adamaya karar verdiler. Her ne kadar yarı endüstriyel makinelerle başlayıp şimdi talebi karşılamak ve firmaları büyüdükçe fiyatları düşürebilmek için bazı endüstriyel modeller sunmalarına rağmen, Meristemo el dokuması kumaşlarıyla tanınır.
“En çok sevdiğimiz şey işçilikle temastır. Aynı dokumacı birkaç giysi yapsa bile, her birinin kolu biraz farklı, kol oyuğu, sırtı ve uzunluğu biraz farklı. Her parça benzersizdir“, Loli'yi yıldız ürünleri hakkında açıklıyor. Marti, kış için en sevdiği malzemenin keçiden elde edilen tiftik olduğunu çünkü “sıcaktır ve tüylenme yapmaz” diyor. Yaz aylarında pamuğa ve ipeğe daha çok yöneliyorlar.
Herkese uyan tek bir bedenle çalışmasına rağmen, ürünleri olası tüm kullanımlara ve bedenlere uyarlanabilir. “Üzerinde çalıştığımız her şey oldukça gevşek, sıkı şeyler yapmıyoruz. Bu dokumanın güzel yanlarından biri” diye açıklıyor Marti. Gelecekte ürünlerinin zanaat geleneğini yurt dışına taşımayı hedefliyorlar. Loli sözlerini şöyle bitiriyor: “Kışın burada satış yapmayı ve örneğin yaz üretimini Avrupa'ya götürmeyi çok isteriz.”
Ayrıca bakınız
Helena Dakak, BAFWeek'in dehası ve figürü
Ayrıca bakınız
Gustavo Pucheta ve Fabián Paz, Met Gala yolunda