celikci
New member
Florencia Rodriguez Buenos Aires ve Jujuy neredeyse aynı anda. Çünkü Buenos Aires'te doğdu ama kocası, plastik sanatçısı Fernando Fernández ve çocukları (Francisco, 18 ve Amelia, 10, her ikisi de “Quebradeños” diye açıklıyor anne) ile 20'den fazla yıldır Jujuy'da yaşıyor. yıllar. Orada, içinde kuzeyin rengarenk toprakları Arjantinli, uzmanlık alanı olan And malzemeleriyle çalışan yıldız bir şef oldu.
O restoranın sahibi Yeni İlerlemePitoresk Tilcara'nın bir köşesinde yer alan yemek mum ışığında servis edilir. 2021 yılının üçüncüsünü kazandığında özgeçmişi zenginleşti. Prix de Baron B Sürümü Mutfağı.
Ödül, ülkedeki en iyi gastronomi projelerini ödüllendiriyor ve güncelleme “önce pişirin.” Onu kutsayan yemek bir horoz ve mor mısır tamalekalapurca, mısır tarlaları ve çiçeklerden oluşan bir arka plana sahip, Baron B Extra Brut şampanyası ile eşleştirilmiş.
“Jujuy'a gelmeden önce Barracas'ta yaşıyorduk ve Fernando'ya Almanya'ya gitmesi teklif edilmişti. Ama Buenos Aires'te kaldım. UBA'da Siyaset Bilimi okudu ve farklı restoranlarda aşçı olarak çalıştı. Ancak Tilcara'ya bir gezi yaptım ve gittim. 22 yıl önceydi. Elbette burası, tüm büyümesiyle ve turist potansiyeliyle bugünkü gibi değildi. Ama oraya vardım ve kelimenin tam anlamıyla delirdim” diyor mizah ve tutkuyla. yaşasın.
Ayrıca kampanyaya yeni katıldığını da açıklıyor Merhaba Arjantin!Fehgra (Arjantin Cumhuriyeti Otel ve Gastronomi İşletmeleri Federasyonu) tarafından ülkeyi gezen ünlü fotoğrafçı Gabriel Rocca ile birlikte yapılmıştır.
Fotoğraflarda sadece en iyi yemeklerinden bazılarını göstermekle kalmadı, aynı zamanda elinde kızartma tavasıyla poz vermeye de cesaret etti. Jujuy'un görkemli manzaraları arkasında ve tipik Jujuy kıyafetleriyle Tilcara pazarında.
Tilcara konumundan dünyaya
Tilcara gurme. Rodríguez, yerel malzemeleri göçmen gıdalarının etkisiyle birleştiriyor.
Kesinlikle dünyadaki yeri olan Jujuy'a yerleşen Florencia Rodríguez, Ramos Mejía'da geçen bir çocukluğu ve Barracas semtindeki bir chorizo evinde geçirdiği birkaç yılı geride bıraktı. “Tilcara ile başıma patlayıcı bir şey geldi, kandan gelen bir çağrı gibiydi. Avrupa'nın bazı yerlerini gerçekten sevmiştim ama burada daha derin bir şeyler hissettim. Yemeğin neden bu kadar önemli olduğunu anladım. Artık pek çok şef, yemek pişirdikleri ürünlerle olan bağlantıdan bahsediyor ama daha önce bu konu konuşulmuyordu.”
-Jujuy yemek pişirme tarzını değiştirdi mi?
-Tamamen. Jujuy, üreticilerin gelip doğrudan onlardan satın aldığı harika pazarıyla, yiyecekleri sıfırdan anlamamı sağladı. Daha yaratıcı olmamı sağladı, trendleri takip etmeden kendimi yeniden aşçı olarak kurdum, kimliğimi buldum. Burada yemekte pek çok ritüel var ve yılın her anı, her mevsim bununla bağlantılı: karnavaldan Pachamama'ya, Ölüler Günü'nden geçmeye. Her birinin kendine özel yemekleri var.
-İlk günler nasıldı? Yeni İlerleme?
-Kayınpederim, kayınbiraderlerimden biriyle oraya depo barı koymak için kiraladı. Atıştırmalıklar ve zanaat biramızı yaptık. Daha sonra ilk oğlum doğduğunda onu Fernando'yla buluşturduk (kayınbiraderim Córdoba'da yaşamaya başladı) ve sonra onu aradık. Yeni İlerleme: yemek pişirme + sanat. Renk ve dokuyla birçok şeyi birlikte yapıyoruz. Fernando harika bir sanatçı. Aslında duvarlarda tohumlardan, çamurdan, kilden ve doğal gıda boyalarından yapılmış resimleri sergileniyor.
-Açtığımızdan beri çok çalıştık. İlk yıllarda neredeyse mutfaktan hiç çıkmadım. Giderek daha fazla insan gelmeye başladı ve yerin haberi yayıldı; Bu çılgınca bir ağızdan ağza söylentiydi. Pek çok Fransız'ın geldiği ve öğleden sonra altı buçukta akşam yemeği servis ettiğimiz bir zamanı hatırlıyorum. Benim yemeklerim atalardan kalma ürünlerle yapılıyor ve o mekanın tekniklerine sahip ama bir noktada Fransız yemekleriyle de bağlantısı olduğunu düşünüyorum.
-Yemek pişirme tarzınızı nasıl tanımlarsınız?
-Beni en çok ilgilendiren lezzet, çevremdeki ürünlere saygı duymak, kinoa, patates, dört mevsim mısır, lama eti, keçi ürünleri gibi… Çiçekleri, yabani otları, yabani yaprakları kullanıyorum. Yemeğimi renklere göre de tanımlayabiliyorum: Çok fazla pembe var, bunu pancar veya mor cevizle renklendiriyorum.
-Fakat bu sadece yerel bir mutfak değil.
-And ürünlerine dayanıyor ancak herkesin hayatında meydana gelen göçlerle ilgisi var. Sen her zaman birçok şeysin. Bunun aynı zamanda atalarımla, çocukken yaptığım seyahatlerle, sezgilerimle ve ürünleri araştırmaya devam etmemle de ilgisi olduğunu düşünüyorum. Son zamanlarda başka bir şey yapma şansım olmayacağı için “And yemeklerini yapan aşçı” olarak anılacağımdan korkuyordum ve sonra gülüyorum: Başka bir yerde yemek pişirdiğimde bu tuhaflığı da yanımda götürüyorum; Nereye gidersem gideyim o da benimle birlikte geliyor.
-Ne zaman ünlü olmaya başladın?
-Ödül Prix de Baron B Sürümü Mutfağı Dış dünya için çok önemliydi ama uzun zamandır tanındığımı hissediyordum. Arkadaşlarınızın sizi tanıması çok güzel ama sahip olduğunuz restoranın çalışır durumda olması da önemli. Yeni İlerleme Ödülden önce bile işe yaradı. Bu bana güvenlik sağladı. Birçok insan, özellikle de Arjantinlilerin yaptığı şeyleri izliyordu ve bu en ilginç şeydi. Yabancı çoktan gelmişti. Her zaman yanımızda hoş karşılanan gastronomi topluluklarının saygısını hissetmenin yanı sıra Arjantinliler tarafından keşfedilmek de hoşuma gitti.
-Şefler yeni yıldızlar mı?
-Uzun süredir gastronomik bir patlama yaşanıyor ve yemek pişiren pek çok yetenekli, tanınmış insan var. Ama benim için serginin ötesinde başka şeylere de açılmak güzel. Antropologlarla ve topluluklardan kadınlarla çalışıyorum: günümüzün gastronomisi daha küresel bir şeye işaret ediyor. Mauro Colagreco'ya bakın: O sadece bir yıldız değil, aynı zamanda arkeologlarla, plastik sanatçılarla, seramikçilerle, mültecilerle de çalışıyor… İmkanınız olduğunda daha ileri gitmeniz gerekir. Tanınmak size araçlar verir ve bunları kullanmanız gerekir. Bana öyle geliyor ki, tanınmayacak kadar üretmeye devam etmeliyiz. Tanınmanın kendisinden ziyade yapmak, üretmeye devam etmek daha önemlidir.
-Hangi şeflere hayransınız?
-Toplumda veya pazarda yemek pişiren hanımlara. Dolly'yi (Irigoyen) seviyorum. Mutfakta hayatını adadığı bir kariyere sahip olan, mührüyle okullar yaratan insanların hemen hemen hepsine hayranım. Dünyadaki “kozmik” şeflerden çok ödüllü şeflere kadar çeşitlilik gösterebilirler.
-Mutfakta çok fazla rekabet ve rekabet var mı?
-Herkesin kişiliğine bağlıdır. Ancak şu anda özellikle olan şey, buluşan ve birlikte bir şeyler planlayan gençler arasında çok fazla dostluk olması. Buenos Aires'e gittiğimde farklı yerlerden şeflerin buluşup fikir alışverişinde bulunduğunu görüyorum. Her şeyi daha iyi hale getirmeye çalışıyorlar. Elbette her alanda olduğu gibi rekabet var ama aynı zamanda birbirleriyle nasıl işbirliği yapılacağına dair birçok fikrin buluşması da var. Gastronomi bugün çok fazla yer kaplıyor ve Arjantin'de çok fazla yetenek ve motivasyon var.
– Kitleselleştirmeyi düşündün mü? Yeni İlerlemeşubeler mi kuracaksınız?
-Bana birkaç kez sordular, ben de reddettim. Ama şimdi açılmaya başlamak için bir ipucu var Yeni İlerleme içeri. Bunu restoranımda yapmanın yanı sıra, yemek pişiriyorum YakoraitQuebrada de Humahuaca'da yüksek rakımlı bir şaraphane. Bunlar farklı menülerdir, çünkü Yakorait Daha çok şarap içmek ve doğayı görmek için tasarlandı. Ayrıca Arjantin'in iç kesimlerindeki diğer yerler için de yemek pişiriyorum, burada farklı menüleri bir araya getiriyorum ve her zaman yerel ürünleri seçiyorum.
-Kendini en çok nerede hissediyorsun Florencia?
-İçinde Yeni İlerlemebu kaçınılmazdır. Bu benim üssüm. Bazen şaraphanede baş aşçım olan, tam bir dahi, aynı zamanda seramikçi olan ve mutfaktaki çılgınlığımı takip eden Arnaldo var ve bana tüm yemeklerin fotoğraflarını gönderiyor (kahkaha). Yemek yaptığım yerde her zaman her şeyin mükemmel olmasını isterim. Çok seyahat ettiğimden, yaptıkları işi gerçekten seven insanlardan oluşan büyük ekipler kuruyorum. Şef olmak bir yaşam biçimidir. Ben de kocam Fernando'ya çok güveniyorum. Ama ben de çok fazla bir şey yapmıyorum çünkü kaliteyi koruyorum ve her şeyin iyi sonuçlanmasını seviyorum. Çok takıntılıyım, üniversite bana şunu kazandırdı: Siyaset Bilimi okumak sana disiplin kazandırır.
-Siyaset Bilimleri neredeydi?
-Boyunca. Yemek yapmayı sanki “gastropolitik” bir şeymiş gibi sosyal taraftan yapmayı düşünüyorum. İnsanların “Ne kadar lezzetli” demesi hoşuma gidiyor ama geri kalan her şey umurumda: O yemeğe nasıl ulaştığım, çalıştığım ürüne saygı duymak, her şeyi sorumlu bir şekilde ele almak, ne yediğimizi anlamak.
-Jujuy halkı senin kendi topraklarında bir yıldız olmanı nasıl karşıladı?
-Beni gerçekten çok iyi tanıyan insanlar. Yapımcılar da ödülü alınca tüm gazete piyasasını bu haberle doldurdular. Çılgın bir büyükannem olmasına rağmen orada doğmadığım için başkaları kızmış olabilir. Her zaman Jujuy'a gösteririm, menüyü hiç değiştirmedim. Bulaşıkları değiştirdim ama And yemeklerinden asla uzaklaşmadım.
-Keşfetmek için tabağın altına hangi mesajı bırakırdınız?
-Duygu kelimesi. Çok duygusalım. Yiyecek yalnızca beslemek ve beslemekle kalmaz, aynı zamanda manevi ve atalarla da ilgilidir. Ben zanaata inanıyorum ama daha çok mekanların bir ruhu, bir kimliği olduğuna inanıyorum. Bu yüzden haftada bir kez kapatıyorum, böylece hepimiz ailelerimizle birlikte olabiliriz. Etrafımdakilerin dinlenmesini severim. Bir yer seni yaratır, sen de o yeri yaratırsın.
-Evde ne pişiriyorsun?
-Çocuklarımın sevdiği şeyler: Amelia, patatesli kek; ve Francisco, her türlü makarna. Tamale'yi, fıstık çorbasını çok seviyorlar ve milanesa hayranlarıdırlar. Evet, Quebrada'lılar ama aynı zamanda kozmopolit.
Ayrıca bakınız
Karıncaları ve tucupí'yi mutfağın zirvesine taşıyan şef Alex Atala
Ayrıca bakınız
Şefin kız kardeşi Carolina'ya göre Colagreco burgerinin sırları
O restoranın sahibi Yeni İlerlemePitoresk Tilcara'nın bir köşesinde yer alan yemek mum ışığında servis edilir. 2021 yılının üçüncüsünü kazandığında özgeçmişi zenginleşti. Prix de Baron B Sürümü Mutfağı.
Ödül, ülkedeki en iyi gastronomi projelerini ödüllendiriyor ve güncelleme “önce pişirin.” Onu kutsayan yemek bir horoz ve mor mısır tamalekalapurca, mısır tarlaları ve çiçeklerden oluşan bir arka plana sahip, Baron B Extra Brut şampanyası ile eşleştirilmiş.
“Jujuy'a gelmeden önce Barracas'ta yaşıyorduk ve Fernando'ya Almanya'ya gitmesi teklif edilmişti. Ama Buenos Aires'te kaldım. UBA'da Siyaset Bilimi okudu ve farklı restoranlarda aşçı olarak çalıştı. Ancak Tilcara'ya bir gezi yaptım ve gittim. 22 yıl önceydi. Elbette burası, tüm büyümesiyle ve turist potansiyeliyle bugünkü gibi değildi. Ama oraya vardım ve kelimenin tam anlamıyla delirdim” diyor mizah ve tutkuyla. yaşasın.
Ayrıca kampanyaya yeni katıldığını da açıklıyor Merhaba Arjantin!Fehgra (Arjantin Cumhuriyeti Otel ve Gastronomi İşletmeleri Federasyonu) tarafından ülkeyi gezen ünlü fotoğrafçı Gabriel Rocca ile birlikte yapılmıştır.
Fotoğraflarda sadece en iyi yemeklerinden bazılarını göstermekle kalmadı, aynı zamanda elinde kızartma tavasıyla poz vermeye de cesaret etti. Jujuy'un görkemli manzaraları arkasında ve tipik Jujuy kıyafetleriyle Tilcara pazarında.
Tilcara konumundan dünyaya
Tilcara gurme. Rodríguez, yerel malzemeleri göçmen gıdalarının etkisiyle birleştiriyor.
Kesinlikle dünyadaki yeri olan Jujuy'a yerleşen Florencia Rodríguez, Ramos Mejía'da geçen bir çocukluğu ve Barracas semtindeki bir chorizo evinde geçirdiği birkaç yılı geride bıraktı. “Tilcara ile başıma patlayıcı bir şey geldi, kandan gelen bir çağrı gibiydi. Avrupa'nın bazı yerlerini gerçekten sevmiştim ama burada daha derin bir şeyler hissettim. Yemeğin neden bu kadar önemli olduğunu anladım. Artık pek çok şef, yemek pişirdikleri ürünlerle olan bağlantıdan bahsediyor ama daha önce bu konu konuşulmuyordu.”
-Jujuy yemek pişirme tarzını değiştirdi mi?
-Tamamen. Jujuy, üreticilerin gelip doğrudan onlardan satın aldığı harika pazarıyla, yiyecekleri sıfırdan anlamamı sağladı. Daha yaratıcı olmamı sağladı, trendleri takip etmeden kendimi yeniden aşçı olarak kurdum, kimliğimi buldum. Burada yemekte pek çok ritüel var ve yılın her anı, her mevsim bununla bağlantılı: karnavaldan Pachamama'ya, Ölüler Günü'nden geçmeye. Her birinin kendine özel yemekleri var.
-İlk günler nasıldı? Yeni İlerleme?
-Kayınpederim, kayınbiraderlerimden biriyle oraya depo barı koymak için kiraladı. Atıştırmalıklar ve zanaat biramızı yaptık. Daha sonra ilk oğlum doğduğunda onu Fernando'yla buluşturduk (kayınbiraderim Córdoba'da yaşamaya başladı) ve sonra onu aradık. Yeni İlerleme: yemek pişirme + sanat. Renk ve dokuyla birçok şeyi birlikte yapıyoruz. Fernando harika bir sanatçı. Aslında duvarlarda tohumlardan, çamurdan, kilden ve doğal gıda boyalarından yapılmış resimleri sergileniyor.
-Açtığımızdan beri çok çalıştık. İlk yıllarda neredeyse mutfaktan hiç çıkmadım. Giderek daha fazla insan gelmeye başladı ve yerin haberi yayıldı; Bu çılgınca bir ağızdan ağza söylentiydi. Pek çok Fransız'ın geldiği ve öğleden sonra altı buçukta akşam yemeği servis ettiğimiz bir zamanı hatırlıyorum. Benim yemeklerim atalardan kalma ürünlerle yapılıyor ve o mekanın tekniklerine sahip ama bir noktada Fransız yemekleriyle de bağlantısı olduğunu düşünüyorum.
-Yemek pişirme tarzınızı nasıl tanımlarsınız?
-Beni en çok ilgilendiren lezzet, çevremdeki ürünlere saygı duymak, kinoa, patates, dört mevsim mısır, lama eti, keçi ürünleri gibi… Çiçekleri, yabani otları, yabani yaprakları kullanıyorum. Yemeğimi renklere göre de tanımlayabiliyorum: Çok fazla pembe var, bunu pancar veya mor cevizle renklendiriyorum.
-Fakat bu sadece yerel bir mutfak değil.
-And ürünlerine dayanıyor ancak herkesin hayatında meydana gelen göçlerle ilgisi var. Sen her zaman birçok şeysin. Bunun aynı zamanda atalarımla, çocukken yaptığım seyahatlerle, sezgilerimle ve ürünleri araştırmaya devam etmemle de ilgisi olduğunu düşünüyorum. Son zamanlarda başka bir şey yapma şansım olmayacağı için “And yemeklerini yapan aşçı” olarak anılacağımdan korkuyordum ve sonra gülüyorum: Başka bir yerde yemek pişirdiğimde bu tuhaflığı da yanımda götürüyorum; Nereye gidersem gideyim o da benimle birlikte geliyor.
-Ne zaman ünlü olmaya başladın?
-Ödül Prix de Baron B Sürümü Mutfağı Dış dünya için çok önemliydi ama uzun zamandır tanındığımı hissediyordum. Arkadaşlarınızın sizi tanıması çok güzel ama sahip olduğunuz restoranın çalışır durumda olması da önemli. Yeni İlerleme Ödülden önce bile işe yaradı. Bu bana güvenlik sağladı. Birçok insan, özellikle de Arjantinlilerin yaptığı şeyleri izliyordu ve bu en ilginç şeydi. Yabancı çoktan gelmişti. Her zaman yanımızda hoş karşılanan gastronomi topluluklarının saygısını hissetmenin yanı sıra Arjantinliler tarafından keşfedilmek de hoşuma gitti.
-Şefler yeni yıldızlar mı?
-Uzun süredir gastronomik bir patlama yaşanıyor ve yemek pişiren pek çok yetenekli, tanınmış insan var. Ama benim için serginin ötesinde başka şeylere de açılmak güzel. Antropologlarla ve topluluklardan kadınlarla çalışıyorum: günümüzün gastronomisi daha küresel bir şeye işaret ediyor. Mauro Colagreco'ya bakın: O sadece bir yıldız değil, aynı zamanda arkeologlarla, plastik sanatçılarla, seramikçilerle, mültecilerle de çalışıyor… İmkanınız olduğunda daha ileri gitmeniz gerekir. Tanınmak size araçlar verir ve bunları kullanmanız gerekir. Bana öyle geliyor ki, tanınmayacak kadar üretmeye devam etmeliyiz. Tanınmanın kendisinden ziyade yapmak, üretmeye devam etmek daha önemlidir.
-Hangi şeflere hayransınız?
-Toplumda veya pazarda yemek pişiren hanımlara. Dolly'yi (Irigoyen) seviyorum. Mutfakta hayatını adadığı bir kariyere sahip olan, mührüyle okullar yaratan insanların hemen hemen hepsine hayranım. Dünyadaki “kozmik” şeflerden çok ödüllü şeflere kadar çeşitlilik gösterebilirler.
-Mutfakta çok fazla rekabet ve rekabet var mı?
-Herkesin kişiliğine bağlıdır. Ancak şu anda özellikle olan şey, buluşan ve birlikte bir şeyler planlayan gençler arasında çok fazla dostluk olması. Buenos Aires'e gittiğimde farklı yerlerden şeflerin buluşup fikir alışverişinde bulunduğunu görüyorum. Her şeyi daha iyi hale getirmeye çalışıyorlar. Elbette her alanda olduğu gibi rekabet var ama aynı zamanda birbirleriyle nasıl işbirliği yapılacağına dair birçok fikrin buluşması da var. Gastronomi bugün çok fazla yer kaplıyor ve Arjantin'de çok fazla yetenek ve motivasyon var.
– Kitleselleştirmeyi düşündün mü? Yeni İlerlemeşubeler mi kuracaksınız?
-Bana birkaç kez sordular, ben de reddettim. Ama şimdi açılmaya başlamak için bir ipucu var Yeni İlerleme içeri. Bunu restoranımda yapmanın yanı sıra, yemek pişiriyorum YakoraitQuebrada de Humahuaca'da yüksek rakımlı bir şaraphane. Bunlar farklı menülerdir, çünkü Yakorait Daha çok şarap içmek ve doğayı görmek için tasarlandı. Ayrıca Arjantin'in iç kesimlerindeki diğer yerler için de yemek pişiriyorum, burada farklı menüleri bir araya getiriyorum ve her zaman yerel ürünleri seçiyorum.
-Kendini en çok nerede hissediyorsun Florencia?
-İçinde Yeni İlerlemebu kaçınılmazdır. Bu benim üssüm. Bazen şaraphanede baş aşçım olan, tam bir dahi, aynı zamanda seramikçi olan ve mutfaktaki çılgınlığımı takip eden Arnaldo var ve bana tüm yemeklerin fotoğraflarını gönderiyor (kahkaha). Yemek yaptığım yerde her zaman her şeyin mükemmel olmasını isterim. Çok seyahat ettiğimden, yaptıkları işi gerçekten seven insanlardan oluşan büyük ekipler kuruyorum. Şef olmak bir yaşam biçimidir. Ben de kocam Fernando'ya çok güveniyorum. Ama ben de çok fazla bir şey yapmıyorum çünkü kaliteyi koruyorum ve her şeyin iyi sonuçlanmasını seviyorum. Çok takıntılıyım, üniversite bana şunu kazandırdı: Siyaset Bilimi okumak sana disiplin kazandırır.
-Siyaset Bilimleri neredeydi?
-Boyunca. Yemek yapmayı sanki “gastropolitik” bir şeymiş gibi sosyal taraftan yapmayı düşünüyorum. İnsanların “Ne kadar lezzetli” demesi hoşuma gidiyor ama geri kalan her şey umurumda: O yemeğe nasıl ulaştığım, çalıştığım ürüne saygı duymak, her şeyi sorumlu bir şekilde ele almak, ne yediğimizi anlamak.
-Jujuy halkı senin kendi topraklarında bir yıldız olmanı nasıl karşıladı?
-Beni gerçekten çok iyi tanıyan insanlar. Yapımcılar da ödülü alınca tüm gazete piyasasını bu haberle doldurdular. Çılgın bir büyükannem olmasına rağmen orada doğmadığım için başkaları kızmış olabilir. Her zaman Jujuy'a gösteririm, menüyü hiç değiştirmedim. Bulaşıkları değiştirdim ama And yemeklerinden asla uzaklaşmadım.
-Keşfetmek için tabağın altına hangi mesajı bırakırdınız?
-Duygu kelimesi. Çok duygusalım. Yiyecek yalnızca beslemek ve beslemekle kalmaz, aynı zamanda manevi ve atalarla da ilgilidir. Ben zanaata inanıyorum ama daha çok mekanların bir ruhu, bir kimliği olduğuna inanıyorum. Bu yüzden haftada bir kez kapatıyorum, böylece hepimiz ailelerimizle birlikte olabiliriz. Etrafımdakilerin dinlenmesini severim. Bir yer seni yaratır, sen de o yeri yaratırsın.
-Evde ne pişiriyorsun?
-Çocuklarımın sevdiği şeyler: Amelia, patatesli kek; ve Francisco, her türlü makarna. Tamale'yi, fıstık çorbasını çok seviyorlar ve milanesa hayranlarıdırlar. Evet, Quebrada'lılar ama aynı zamanda kozmopolit.
Ayrıca bakınız
Karıncaları ve tucupí'yi mutfağın zirvesine taşıyan şef Alex Atala
Ayrıca bakınız
Şefin kız kardeşi Carolina'ya göre Colagreco burgerinin sırları