celikci
New member
Tıpkı La Dolce Vita'nın Roma'ya bir övgü haline gelmesi ve en son Parthenope Napoli ile de aynısını yaptığı gibi, hem Federico Fellini hem de Paolo Sorrentino'nun en sevdiği film yapımcılarından ikisi olması yanlışlıkla değil Evangelina Bomparola.
Homonymous moda markasının yaratıcı yönetmeni, bu sefer ve örnekleri Yeni koleksiyonun sunumu, Buenos Aires için şaşkınlığını yeniliyor. “Yüksek Kültür” kampanyası.
Kendini düşündüğü ve ürettiği görsel -işitsel kayıt, Graciela Borges'in karakteristik sesine sahiptir. – Büyük ekranın diğer simgesi- Saray ve Yoivenco diyalektinde rezonansa giren şehri geri çekmek için.
Böylece, Arroyo Diyalogu, Anonomasya başına diğer Buenos Aires siteleri arasında Kavanagh Binası ve kayda değer “Los 36 Bilardo” ile kayda değer kahve ile bir Costanera arabası ile hayali olarak.
Şüphesiz, bu anlatı aracılığıyla, Mükemmel çözünürlüklü giysilerle ve mevsimsel trendlerin acil durumuna maruz kalmadan iyi elbise çubuğunu yükseltmekte ısrar ediyor.
Babalık doğdubomparola, ataların denkleminin yüzde yirmi beşlik Asturian ve geri kalan İtalyanca ile sonuçlandığını açıklıyor. “Köklerimi seviyorum, nereden geldiğim” diyor. “Ve tüm bu bilgiler sayesinde ne olduğumu seviyorum,” diye ekliyor, Viva ile firmayı kurduktan 23 yıl sonra Alvear Bulvarı'ndaki butikte konuşuyor.
Yüksek dikiş, ipek ve çok yönlü elbiselerle kaplı yelkenlerle karakterizedir. Fotoğraflar: Victoria Gesualdi
-Kampanya nasıl ortaya çıktı?
Gördüğüm şeyleri yeniden değerleme ihtiyacı için yok ediyor. İnsanların omzuna dokunmak ve şöyle diyor: “Bize neler olduğuna bakalım.” Neden zoom, havuz ve olanaklara sahip bir binaya taşınmayı düşünüyoruz, mikro merkezde, terk edilmiş, boş bir alan, birçok yönden yağmalanan saraylar tapiados olduğunda
İnsanların omzuna dokunmak ve şöyle diyor: “Bakalım, bize neler oluyor.” Neden zoom, havuz ve olanaklara sahip bir binaya taşınmayı düşünüyoruz, mikro merkezde, terk edilmiş, boş bir alan, birçok yönden yağmalanan saraylar tapiados olduğunda
-Ve film çekilecek yerleri seçerken ne düşündünüz?
İki şey vardı: ilk José Luis's Grill, sahilde sarı bir araba, büyükbabam ve kızartmalarıyla ilgili. Nehir manzarasına ek olarak, foquitolar, havaalanı. Kış Pazar yürüyüşüydü.
Ailemin hayatım boyunca bir teknesi vardı, bu yüzden Río de la Plata çocukluğum ve ergenliğimin önemli bir parçasıydı. Reform yaptıklarında beni öldürdü ve efsanevi korkulukları çıkardı. Yukarıdaki çelik boru ile beton kim buldu? Bu benim şikayetim, yaptığım şey politik ..
-bunu vatandaş katılımı fikrinden mi söylüyorsunuz?
Ben gidiyorum. İnsanların yaşamlarını değiştirme ve oy vermek için en yüce harekete nasıl katılabileceğimi bir fikri olarak siyasetle ilgileniyorum. Bunun ötesinde, tezahür etmiyorum.
-ama bu çalışma bir manifesto gibi görünüyor, “dışarısı daha iyi” fikrine yanıt olarak
Kim olduğumuzun sembolik kökenini kurtarıyor. Asla kötü bir İtalyan giyinmiş görmeyeceksin. Ve biz oradan geliyoruz, aynı şey bir İspanyol için de geçerli. Aniden “Çok fazla giyinmek için, çok fazla” yankılanmaya başladım.
İddialı olabilir, ancak fark edilmeden gitmek isteyen, dünyaya kim olduğunuzu gösterme fırsatını kaçırıyorsunuz, sanki sizi taklit etmek için bir şey gizliyormuşsunuz. Paspartú gibi, caddeden aşağıya doğru anonim bir şey olarak kötü giyinecek bir sorun var.
Bu bugün Arjantin'de oluyor: Herkes siyah evliliğe, iç çamaşırı elbisesine veya lekeli jean'e gidiyor. Birincisi üniforma ve ikincisi, sabit olmanın tutmak, o çizgiyi kim indirgemek olduğuna inanmaktır?
-Bunun gerçekleşmeye başladığını ne zaman fark ettin?
Ben her zaman sorumlu bir tüketiciydim. Çünkü? Çünkü bana öyle geliyor ki, fazlalık vermiyor ve kendimi tek bir iyiliğe üç beyaz gömleğin olması gereken bir dünyada buldum. Bu kültürün çoğalması uğursuz görünüyor. Müşterilerime rasyonel bir dolap arka planı artarmanızı söylüyorum. Çuval yapmaya başladım çünkü iyi bir Tana olarak, terzilik her şeydi, doğal ipekle sıralandılar.
Bomparola, bağımsız kadınlar için tasarlanmış aciliyetsiz bir moda önerir. Fotoğraflar: Victoria Gesualdi
Çok bak
1960'ların çizimlerinden dijital sanat ve modaya kadar: Edgardo Giménez Monas'ın Yeniden Doğuşu
-Bu ilk ürün var mıydı?
Bu ve üç veya dört farklı şekilde kullanılabilecek ve aksesuarlaşabilen düz bir elbise. Bunu hep sevdim. Bir kadın çok farklı bir günden geçerken bir şeyleri değiştirmek zorundadır.
-Bu DNA'nızın bir parçası, ama burada tasarımcıların çoklu görevler geliştirmesi gerekebilir mi?
Evet, Giambattista Valli ile çalışan bir arkadaşım bana askeri bir gözün arkasında olduğuma inanamayacağını söylüyor. Ve eğer dört taş nakış eksikse, onu alıyorum ve bir podcast dinlerken evime biniyorum. Bunu nasıl yapacağımı bilmiyorum. Moda yapmak için büyük bir yapıya ihtiyaç duymadı. Ben rasyonelim, bu benim ayaklarım yerde olan rolüm. Ürün koymuyorum, benzersiz parçalar satıyorum. Özel, yarı ölçüm, gelinler ve uzun elbiseler yapıyorum.
-Port-à-porter kale mi?
Prêt-à-Porter'ı seviyorum. Kale biraz her şeydir, çünkü özel bir elbise yapmaya gelseler bile, her zaman buna düşerler. Bence sihir ayrıntılı ve nasıl anlatacağını biliyor. Bana çok fazla mizahım var ve tüm bu detayların biraz şakası var. Örneğin, her bir parçanın isimleri.
-Bu şakalar hangi koleksiyon?
Wes çantasını ve Anderson pantolonunu koyun. Gilda filminin “Jhonny'ye nasıl cesaret ettin?” Sonra gömleğe “nasıl cüret ettin” denir ve bununla birlikte gelen pantolon “Jhonny”. Gülmek için yapıyorum.
-Generuta'yı sevdiniz mi?
Evet, üretimi ve bazı eylemleri gerçekten çok sevdim.
–Serinin ifadesi olan “Eski Eserler, Juan”, kampanyanızla da ilgili olabilir çünkü havuz olmaya devam ediyor ve kahve içmek için aynı yerlere gidiyor
Evet, muhteşem. Evimin banyosunda Arjantinli bir marka olan ilk Noblex TV'mi kurtardım. Ve pişman olduğum şeylerin miktarı, büyükannemin Barcelona koltukları gibi, daha sonra satın aldığım. Tüm mobilyalar inanılmazdı. Paternal'da çok sayıda olan mobilya evleri bile, yüce şeyleri kopyalama kriterlerine sahipti.
Kişisel mühürle, tasarımcı tutarlı bir estetiği savunur ve atma mantığını ve eğilimlerin uygulanmasını reddeder. Fotoğraflar: Victoria Gesualdi
-Yaptığınız kampanyaya “Yüksek Kültür” denir. Bir seçkin fikri veya kültürü yükseltmekle ilgili mi?
Bir oyun, “yüksek güveç” ve haute couture karışımı. Bu iki ifadenin sentezi. Ve aynı zamanda asla düşmeyen çubukla da ilgisi var. İşleri nasıl yanlış yapacağımı bilmiyorum. 25 yaşına geldiğimizde düzenleme sürecinde bir marka manifestomuz var.
Bunun bir sonucu olarak ortaya çıkıyor “Ah, sence dışarı çıkacağım, çok fazla.” “Kamarlamayı bırak ve dünyaya kim olduğunuzu söyle” diyorum.
-Müşterilerinize mi söylüyorsunuz?
Evet, müşterilerimin çoğu, yüzde 99'u, kendi parası olan ve onları yöneten bağımsız kadınlar, kocadan ödünç alınan bir şey istemek zorunda değil. Nasıl yaşamak istedikleri konusunda kararlarını verirler. Fan 35 yıldan 80'e ve zirveye. Çok sıradan, çok fazla yolculuk ve oldukça zorlu bir sosyal yaşamla.
-Bugün tartışılan iki konu var, biri sürdürülebilirlik, diğeri ise cinsiyetten etkisiz. Sence
Dünyayı cinsiyette düşünmüyorum ve bana inişten rahatsız. Sanatın bir gündemi olamaz, kendiliğinden. Bu yüzden 25 yıldır manifestoyu yazmaya başladım. Bu ya da bu olması gerektiği söylendiğinde beni rahatsız ediyor.
-elbette, “olmalı” olarak, bir şey doğal olarak ve bir pazarlama dayatma olan başka bir şeydir.
Bir müzenin bu gösterinin kapısını açmasını seviyorum, ama yerine getirilmesi gerekmiyor çünkü evet.
Aşırı eleştiri, özgünlük savunmacı: Bomparola “Kim Olduğumuzu Göster” i teşvik eder. Fotoğraflar: Victoria Gesualdi
-Pandemi, rahat ve diğerinin versiyonuydu, hayatta olduğumuzu göstermek istemek …
Burada kim olduğumuzu, her biri onların yerinde, sanki ülkenin durumunun olduğu gibi bir şey yapmış gibi olduğunu göstermek için korkunç bir suç var. Muazzam bir utanç var. Buradaki çarpıcı yok, sokakta moda yok. Snob değil ya da bağlamı inkar ediyor. Beni iyi görmem için iyi hissediyor.
-Bu lüksü, gösterişle ilgisi olmayan
Tüm gösterişler ve tüm iddialar kötü. Ama bence kimse olduğundan daha az olmak istemiyor, hatta kötü görünmüyor. Dikkatsizlikte bir azalma var.
Kırık pantolonları eleştirmiyorum çünkü canchero ve her biri her şeyi koyan, ama bin beş yüz dolar yaptı bir ayakkabı mı ödüyor? Meydana gelen ve atılan miktarın yanı sıra çevreyi dev bir maliyetle mahvetmektir..
Korkunç. Her şey yanlış. Her etik, bir etik olan her estetiğe karşılık gelir. Onlar geri bildirim. Estetiğimizi arayalım ve
Çok bak
Kuralsız elbiseler: Gelinleri karanlık yaratan ve annesiyle stilini dayatan tasarımcı
Homonymous moda markasının yaratıcı yönetmeni, bu sefer ve örnekleri Yeni koleksiyonun sunumu, Buenos Aires için şaşkınlığını yeniliyor. “Yüksek Kültür” kampanyası.
Kendini düşündüğü ve ürettiği görsel -işitsel kayıt, Graciela Borges'in karakteristik sesine sahiptir. – Büyük ekranın diğer simgesi- Saray ve Yoivenco diyalektinde rezonansa giren şehri geri çekmek için.
Böylece, Arroyo Diyalogu, Anonomasya başına diğer Buenos Aires siteleri arasında Kavanagh Binası ve kayda değer “Los 36 Bilardo” ile kayda değer kahve ile bir Costanera arabası ile hayali olarak.
Şüphesiz, bu anlatı aracılığıyla, Mükemmel çözünürlüklü giysilerle ve mevsimsel trendlerin acil durumuna maruz kalmadan iyi elbise çubuğunu yükseltmekte ısrar ediyor.
Babalık doğdubomparola, ataların denkleminin yüzde yirmi beşlik Asturian ve geri kalan İtalyanca ile sonuçlandığını açıklıyor. “Köklerimi seviyorum, nereden geldiğim” diyor. “Ve tüm bu bilgiler sayesinde ne olduğumu seviyorum,” diye ekliyor, Viva ile firmayı kurduktan 23 yıl sonra Alvear Bulvarı'ndaki butikte konuşuyor.
Yüksek dikiş, ipek ve çok yönlü elbiselerle kaplı yelkenlerle karakterizedir. Fotoğraflar: Victoria Gesualdi
-Kampanya nasıl ortaya çıktı?
Gördüğüm şeyleri yeniden değerleme ihtiyacı için yok ediyor. İnsanların omzuna dokunmak ve şöyle diyor: “Bize neler olduğuna bakalım.” Neden zoom, havuz ve olanaklara sahip bir binaya taşınmayı düşünüyoruz, mikro merkezde, terk edilmiş, boş bir alan, birçok yönden yağmalanan saraylar tapiados olduğunda
İnsanların omzuna dokunmak ve şöyle diyor: “Bakalım, bize neler oluyor.” Neden zoom, havuz ve olanaklara sahip bir binaya taşınmayı düşünüyoruz, mikro merkezde, terk edilmiş, boş bir alan, birçok yönden yağmalanan saraylar tapiados olduğunda
-Ve film çekilecek yerleri seçerken ne düşündünüz?
İki şey vardı: ilk José Luis's Grill, sahilde sarı bir araba, büyükbabam ve kızartmalarıyla ilgili. Nehir manzarasına ek olarak, foquitolar, havaalanı. Kış Pazar yürüyüşüydü.
Ailemin hayatım boyunca bir teknesi vardı, bu yüzden Río de la Plata çocukluğum ve ergenliğimin önemli bir parçasıydı. Reform yaptıklarında beni öldürdü ve efsanevi korkulukları çıkardı. Yukarıdaki çelik boru ile beton kim buldu? Bu benim şikayetim, yaptığım şey politik ..
-bunu vatandaş katılımı fikrinden mi söylüyorsunuz?
Ben gidiyorum. İnsanların yaşamlarını değiştirme ve oy vermek için en yüce harekete nasıl katılabileceğimi bir fikri olarak siyasetle ilgileniyorum. Bunun ötesinde, tezahür etmiyorum.
-ama bu çalışma bir manifesto gibi görünüyor, “dışarısı daha iyi” fikrine yanıt olarak
Kim olduğumuzun sembolik kökenini kurtarıyor. Asla kötü bir İtalyan giyinmiş görmeyeceksin. Ve biz oradan geliyoruz, aynı şey bir İspanyol için de geçerli. Aniden “Çok fazla giyinmek için, çok fazla” yankılanmaya başladım.
İddialı olabilir, ancak fark edilmeden gitmek isteyen, dünyaya kim olduğunuzu gösterme fırsatını kaçırıyorsunuz, sanki sizi taklit etmek için bir şey gizliyormuşsunuz. Paspartú gibi, caddeden aşağıya doğru anonim bir şey olarak kötü giyinecek bir sorun var.
Bu bugün Arjantin'de oluyor: Herkes siyah evliliğe, iç çamaşırı elbisesine veya lekeli jean'e gidiyor. Birincisi üniforma ve ikincisi, sabit olmanın tutmak, o çizgiyi kim indirgemek olduğuna inanmaktır?
-Bunun gerçekleşmeye başladığını ne zaman fark ettin?
Ben her zaman sorumlu bir tüketiciydim. Çünkü? Çünkü bana öyle geliyor ki, fazlalık vermiyor ve kendimi tek bir iyiliğe üç beyaz gömleğin olması gereken bir dünyada buldum. Bu kültürün çoğalması uğursuz görünüyor. Müşterilerime rasyonel bir dolap arka planı artarmanızı söylüyorum. Çuval yapmaya başladım çünkü iyi bir Tana olarak, terzilik her şeydi, doğal ipekle sıralandılar.

Çok bak
1960'ların çizimlerinden dijital sanat ve modaya kadar: Edgardo Giménez Monas'ın Yeniden Doğuşu

-Bu ilk ürün var mıydı?
Bu ve üç veya dört farklı şekilde kullanılabilecek ve aksesuarlaşabilen düz bir elbise. Bunu hep sevdim. Bir kadın çok farklı bir günden geçerken bir şeyleri değiştirmek zorundadır.
-Bu DNA'nızın bir parçası, ama burada tasarımcıların çoklu görevler geliştirmesi gerekebilir mi?
Evet, Giambattista Valli ile çalışan bir arkadaşım bana askeri bir gözün arkasında olduğuma inanamayacağını söylüyor. Ve eğer dört taş nakış eksikse, onu alıyorum ve bir podcast dinlerken evime biniyorum. Bunu nasıl yapacağımı bilmiyorum. Moda yapmak için büyük bir yapıya ihtiyaç duymadı. Ben rasyonelim, bu benim ayaklarım yerde olan rolüm. Ürün koymuyorum, benzersiz parçalar satıyorum. Özel, yarı ölçüm, gelinler ve uzun elbiseler yapıyorum.
-Port-à-porter kale mi?
Prêt-à-Porter'ı seviyorum. Kale biraz her şeydir, çünkü özel bir elbise yapmaya gelseler bile, her zaman buna düşerler. Bence sihir ayrıntılı ve nasıl anlatacağını biliyor. Bana çok fazla mizahım var ve tüm bu detayların biraz şakası var. Örneğin, her bir parçanın isimleri.
-Bu şakalar hangi koleksiyon?
Wes çantasını ve Anderson pantolonunu koyun. Gilda filminin “Jhonny'ye nasıl cesaret ettin?” Sonra gömleğe “nasıl cüret ettin” denir ve bununla birlikte gelen pantolon “Jhonny”. Gülmek için yapıyorum.
-Generuta'yı sevdiniz mi?
Evet, üretimi ve bazı eylemleri gerçekten çok sevdim.
–Serinin ifadesi olan “Eski Eserler, Juan”, kampanyanızla da ilgili olabilir çünkü havuz olmaya devam ediyor ve kahve içmek için aynı yerlere gidiyor
Evet, muhteşem. Evimin banyosunda Arjantinli bir marka olan ilk Noblex TV'mi kurtardım. Ve pişman olduğum şeylerin miktarı, büyükannemin Barcelona koltukları gibi, daha sonra satın aldığım. Tüm mobilyalar inanılmazdı. Paternal'da çok sayıda olan mobilya evleri bile, yüce şeyleri kopyalama kriterlerine sahipti.

-Yaptığınız kampanyaya “Yüksek Kültür” denir. Bir seçkin fikri veya kültürü yükseltmekle ilgili mi?
Bir oyun, “yüksek güveç” ve haute couture karışımı. Bu iki ifadenin sentezi. Ve aynı zamanda asla düşmeyen çubukla da ilgisi var. İşleri nasıl yanlış yapacağımı bilmiyorum. 25 yaşına geldiğimizde düzenleme sürecinde bir marka manifestomuz var.
Bunun bir sonucu olarak ortaya çıkıyor “Ah, sence dışarı çıkacağım, çok fazla.” “Kamarlamayı bırak ve dünyaya kim olduğunuzu söyle” diyorum.
-Müşterilerinize mi söylüyorsunuz?
Evet, müşterilerimin çoğu, yüzde 99'u, kendi parası olan ve onları yöneten bağımsız kadınlar, kocadan ödünç alınan bir şey istemek zorunda değil. Nasıl yaşamak istedikleri konusunda kararlarını verirler. Fan 35 yıldan 80'e ve zirveye. Çok sıradan, çok fazla yolculuk ve oldukça zorlu bir sosyal yaşamla.
-Bugün tartışılan iki konu var, biri sürdürülebilirlik, diğeri ise cinsiyetten etkisiz. Sence
Dünyayı cinsiyette düşünmüyorum ve bana inişten rahatsız. Sanatın bir gündemi olamaz, kendiliğinden. Bu yüzden 25 yıldır manifestoyu yazmaya başladım. Bu ya da bu olması gerektiği söylendiğinde beni rahatsız ediyor.
-elbette, “olmalı” olarak, bir şey doğal olarak ve bir pazarlama dayatma olan başka bir şeydir.
Bir müzenin bu gösterinin kapısını açmasını seviyorum, ama yerine getirilmesi gerekmiyor çünkü evet.

-Pandemi, rahat ve diğerinin versiyonuydu, hayatta olduğumuzu göstermek istemek …
Burada kim olduğumuzu, her biri onların yerinde, sanki ülkenin durumunun olduğu gibi bir şey yapmış gibi olduğunu göstermek için korkunç bir suç var. Muazzam bir utanç var. Buradaki çarpıcı yok, sokakta moda yok. Snob değil ya da bağlamı inkar ediyor. Beni iyi görmem için iyi hissediyor.
-Bu lüksü, gösterişle ilgisi olmayan
Tüm gösterişler ve tüm iddialar kötü. Ama bence kimse olduğundan daha az olmak istemiyor, hatta kötü görünmüyor. Dikkatsizlikte bir azalma var.
Kırık pantolonları eleştirmiyorum çünkü canchero ve her biri her şeyi koyan, ama bin beş yüz dolar yaptı bir ayakkabı mı ödüyor? Meydana gelen ve atılan miktarın yanı sıra çevreyi dev bir maliyetle mahvetmektir..
Korkunç. Her şey yanlış. Her etik, bir etik olan her estetiğe karşılık gelir. Onlar geri bildirim. Estetiğimizi arayalım ve
Çok bak
Kuralsız elbiseler: Gelinleri karanlık yaratan ve annesiyle stilini dayatan tasarımcı
